Milli Eğitim Bakanlığımız, velilerin okul müdürü ve öğretmen görüşmelerini dijital ortama taşıyan ‘Veli Randevu Sistemi’ni 25.03.2024 tarihi itibariyle hayata geçirdi. Artık veliler, öğretmen görüşmeleri için e-devlet kullanıcı bilgileriyle okulumuz internet sitesinden randevu alabilecek...
Okulumuz https://hmokizaihl.meb.k12.tr/ internet adresinden Bağlantılar bölümünde bulunan Okuldan Randevu Al sekmesinden e-devlet kullanıcı bilgileriyle okulumuz idareci ve öğretmenlerinden randevu oluşturabilmektedir.
VELİLERİMİZ NASIL RANDEVU ALACAK?
Velilerimiz e-devlet kullanıcı bilgisiyle sisteme giriş yaptıktan sonra öğretmenin adı soyadı ve branşını seçecek ardından randevu tarihini seçecek. Randevu al butonuna basıp randevusunu oluşturacak. Öğretmenle aldığı randevuyu hemen altından görebilecek.
Randevu alınacak haftadan önceki cuma günü öğle saatine kadar sistem açık tutulacak. Aynı gün öğleden sonra ise okul yönetimleri öğretmenlere randevu saatlerini bildirecek. Veli, sistem üzerinden giriş yaptıktan sonra randevu talep edebildiği gibi aktif ve eski randevularını görebilecek. Aynı zamanda günü gelmemiş randevusunu iptal edebilecek.
E-devlet şifresi olmayan velilerimiz PTT şubelerinden temin edebilirler.